Merhaba anneler bı sorum olucaktı, bebeğim 16 aylık ücretsiz izindeyim eşim polis memuru doğu görevine gidicez büyük ihtimallebebeğim 24 aylık oluyor o zaman benimde işe izinim bitiyor işe başlamam gerekiyor temmuzda aileler uzakta bu durumda olup eşiyle bebeğe dönüşümlü bakan var mı yada nasıl bir yol izlediniz? Eğer memursanı, iş yeri insiyatif gösteriyormu saatler konusunda ?