Merabalar oglum 3 yaşında 2 yaşına kadar masallah ne versem yedi zaten cok istahliydi ama 2 yasindan beri hem istahi kayboldu hemde aşırı yemek seçiyor elinden gelse pilav ve makarna harici hiç bişey yemicek bu durum düzelir mi acaba doktora göre de yemese de ben her seferinde ısrar edecekmisim ısrar edersen inat edip hic yemiyor oyunlarla falan kandirarak az bisey yiyor sizde de böyle mi geçici bisey mi yoksa böyle gider mi artık