Kendimde birkaç değişiklik istiyorum hiç makyaj yapmasam bile bakımlı görünmek istiyorum ama daha önce hiç bu toplara girmedigimden kaziklanmak da istemiyorum kızlar şimdi birkaç konu hakkında püf nokta rica edeceğim sizden😌 şimdi ben öncelikle rimel sürmeyi çok severim ama temizlsmesinden nefret ederim aslında ipek kirpik yaptırmak istiyodum ama onu birçok kişi onermedi ben de lifting düşünüyorum setleri varmış sanırım evde alıp yapabilirsin de dediler sizce güzel olur mu bide benim kirpik uçlarım beyaz gibi onları boyamak gerekir mi güzel dursun diye?
Bide dudaklarım aşırı renksiz dudak pigmentasyonu yaptırmak istiyorum ama işlem acılı mi süreç nasıl hiçbir bilgim yok bir de İstanbul Avrupa yakasında güvenilir bir yer arıyorum bilen varsa önerilere açığım bu çünkü direkt yüzün en önemli noktalarından biri olduğu için riske atamam🫠
Bide cenemde ve yanagimdaki siyah kıllara (gerçekten siyah bu arada bildiğiniz sakal gibi su an usturayla alıyorum hatta) iğneli lazer yaptırmak istiyorum ama tek korktum acısı sizce dayanabilir miyim artık çünkü gün aşırı alsam da çıkıyor agdayla da çıkıyor her türlü cikiyor yani😞😞 dakikası 25₺ye bı hastanede buldum güvenilir bir yer ama birkaç yer leke olabiliyor çok önermiyoruz falan dedi böyle bı durumla karşılaşan var mı?
Onun haricinde bir de zayıflamak istiyorum tabiki o Allah’ın emri onun içinde varsa tüyolarınız açığım en büyük sorunum bacaklarımın kalınlığı evde eliptik bisiklet var onunla halledeceğim inşallah😐