tatlisert biz de 8 buçuk aylığız. Sidefer kullanıyorum ama ara vermiştim. Bu arada bende de aşırı derece kansızlık ve demir eksikliği var. Emdiği için benden değer düşüklüğü alıyormuş. Bizim de değerimiz %10,5 çıktı. Sidefere devam edicem. Kahvaltısında her gün mutlaka pekmez de veriyorum ama çok da düşük değil sanırım değil mi?