Tetagil öneririm bizim 4,5 aylıkken çıktı dişlerimiz şuan 5 aylığız gerçekten zor bi süreç. Tetagil hem doğal hemde aşırı seviyor toz şeklinde elinizle dişlerine damağına sürüyorsunuz bağlıyor onu sürerken hemen açıyor ağzını serinlik hissi veriyor ağzına. günde 3 kere veriyordum sabah öğlen akşam ama 6 falan da verilebiliyor ilaç değil zaten