Milanbebek 2 aylık bebeğim var önceden göğüslerim sert ve dolu dolu olurdu. Göğüslerim terbiye oldu sanırım… şimdi bebeğim emerken hamur gibi sünüyor resmen yumuşacık😂Sakız gibi sünüyor 🤪bu normal mi
Junioraras61 Milanbebek çok emen bir bebeğin varsa gün icerisinde süzülmesi normal sütun gelmesi için dut ye suyunu iç ve incir suyu yapıp inciri iç derim arada bir mama veriyorsan gün içerisinde mama desteği vermeni tavsiye ederim çünkü insan yoruluyor
Milanbebek Junioraras61 sütüm bol Tazyikli geliyor hatta Ama yumuşadı göğüslerim çok değişik geliyor bana Bitek ben de mi böyle Yoksa bu durumu yaşayan var mı bnm gibi