Bende günde 30 cc veriyordum dogdugu günden 4 aya kadar sadece mama verdim sütümü de veriyordum mama verince cok gazı oluyordu kakasınıda yapamıyordum hastane saglık ocagı acile kadar götürdük utrosanda gazı var kan tahlili yaptırdık bişeyde cıkmadı dr. lar bile anlamadı bigün dedim bir hafta mama vermiyecem belki düzelir düzelme kendi. Sütümü keserim belki benden kaynaklıdır mamayı bıraktım bebegim düzelti cok şükür. 3 aydır cok rahatız bebegim mama sindirimi zorlaştırıyor bırakın bir hafta belki bebeginiz iyi olur hem sizin zor hem bebeginiz için daha cok zor rabbim şifalar versin bebeklere 🤲