33 gunluk bebegim hapşırıyor öksürüyor burnu tıkalı son son 1 haftadır emzirirken nefesi gidiyo boğulacak gibi oluyo bide uyurken öguruyo kusacakmış gibi oluyo kusmuyo ama 3 doktora gittik normal dedi nefesi için bidaha cerrahi ye gidicez normal değil bence burnu içinde serum fizyolojik verdi kullanıyoruz amabu gece nolduysa boyle uyandı yenidogan grip içinde geçtimi başınızdan yardimci olun uzun oldu birazcik ama