Ysgl26 Kız bu neymiş ya çığlık çığlığa ağlıyo zorla uyuttum resmen..elini ağzına sokuyo ne bulsa ısırıyo emziği fırlatıp atıyo.. 1 tanesi çıktı 2 ayda anca.. ne zaman bitecek bu çile
purpleblue Ysgl26 10 gündür bizde çok çekiyoruz. Azılar köpekler bir sürü diş geliyo aynı anda. 38 i geçmeyen ateş, iştahsızlık, uykudan ağlayarak uyanmalar falan valla hiçbir dişte bu kadar zorlanmamıştık
Ozlem2904 Ysgl26 3tane aynı anda çıkarmıştı ateş ve ishal oldu 3gun anlayis göstermekten başka biseu yok
Ysgl26 Annemas yok canım sadece diş etleri şş ve acıyo belli.ki.çığlık atıyo çünkü ateşi de3.5-37.8 hep
zuleyhaeymen14 Ya kızlar benım bebeğimde 12 aylık eli sürekli agzında iştahsız ve 2 gündür ishali başladı alttakı dişi baya şiş hafif beyazlık görünüyor. Sabah karşı uyuyor ama aglıyor cırlıyor napacagımı şaşırdım tetagıl veriyorum sabaha karşı geçiyor sanırım etkisi