Ayy yıldım resmen 3 aydır çocuk ömrümü yedi ya herşeye itiraz ne söylesem tam tersini yapıyo ve sürekli ağlıyo sürekli mız mız sürekli hayır istemiyorum yapmicam gitmicem gelmicem yemicem artık bitik durumdayım sabır taşı olsa çoktan çatlardı varmı benim gibi olan