Candy_88 seda_asan1 malesef benimde çok dökülmeye başladı, 3 ay 10 günlük, vitamin kullanmama rağmen dökülüyor.. Annem, bebek annesini tanımaya başlayınca saç dökülür derdi.. Ama sanırım hormonlardan..
irva seda_asan1 Benimde 3.ayda başlamıştı 1 sene kadar sürdü.Vitamin değerlerim normal olmasına rağmen dökülüyordu baya ne yaptıysam da düzelmedi en son uğraşmadım işte 1 sene sürdü sonra durdu.
askan irva eyvah bir sene miii 👀 bizde 3 ay 19 günlüğüz 3. Ay itibariyle başladı ama öyle böyle bir dökülme değil hayatımda ilk defa diyebilirim yani .bi dönem sirke kullanıyordum azar azar olan dökülmeleri önlemişti sanırım yine başlayacağım
irva askan Aşırı dökülme oluyor 😂 Benim saçım gür olduğu için çok etkilemedi beni aslında dökülmesi.Kel kalcam diye ben dalga geçerken eşim de hep derdi aslan yelesi gibi saçın var döküldüğü halde azalmıyor.😂😂
askan janemarple büyük bir bardağın içine iki parmak kadar sirke koyuyorum üzerini su dolduruyorum en son durulandıktan sonra duştan çıkmadan karışımı saçlarıma döküyorum çıkıyorum ekstra durulama yapmıyorum saçımda kalıyor kokusu ilk 10 dakika saçta azda olsa kalıyor ama sonrasında uçuyor asla koku yapmıyor . Hem canlılık hem parlaklık kazandırıyor saça .bide dökülmeleri yavaşlatıyor kepek egzamama varsa fayda sağlıyor eşimde de denedim kepek ve dökülmesi vardı artık yok mesela
askan irva ay sormayın bu ne diyorum her duşta saç kıran olmuş gibiyim bir yıl sürerse vallahi kel kalırım 🤔😂
irva askan Kökü sende canım düşünme yenileri geliyor dökülenlerin yerine missss gibi oluyor saç sonra.