ak1905 Kizlar tofisada nevresimler uygun şuan baya baya böyle 1tl falan da var hatta. Alan var malı nasıl çok aman aman bişey de bekleyemiyorum ama hediye götürülür mu ? Aileme almak istiyorum
bebekandmom ak1905 sakin sakın asla almayın beş kuruş etmez göründüğü ile aynı şey göndermiyorlar asla denemiş biri olarak pişman olursunuz
ak1905 alpsmother_ internet sitelerinde var. Bişey aliyomussun yanına bı TL tofisa yazinngoogle çıkar arkadaşım gönderdi banada hiç almadım alan varsa sorym dedim. Kıyafet falan da satiliyo bu sitede
alpsmother_ ak1905 hı anladım canım ama kesin bir ürün alana diğeri 1 tl dir zaten ilk üründen çıkarırlar onun karını kullanan varsa görür umarım postunu
fblt470773 Yagmursonrasitoprakkokusu ayy valla bildim bileli ordan alırım çok güzel denk geliyor benim şansıma ve baya uyguna alırım hepp kumaş kalitesi bedeni falam tam uyuyor
Tatlican ak1905 Bilmedik takima 300 400 vermek yerine karacayi takip edin ben yeni 500e aldim ama kac yil gider zaten 3 takm degisik kullannca eskimiyor yazinda pikeler var
Damla_eflin ak1905 Ben Bir Elbise Aldım İcinde Astarlidir Yazmasına Rağmen Astar Yoktu Bidaha Alışverişim Yapmam 280 TL Gitti😏 Bide Vergi Bedelide Koyuyorlar Elbise Dolabımda Giyemiyorum Bile Tavsiye Etmiyorum
Damla_eflin ak1905 Naylon Gibi Ütüsüz Koca Karı Kıyafeti Gibi Geldi Hala Dolabımda Mankenin Ustundekiyle Alakası Yok😔 İsterseniz Atayım Fotosunu
ak1905 germophepe ay yok yok vazgeçtim sadece nevresim değil kiyafet konusunda da çok olumsuz yorumlar var