Oğlum 13 aylık. Düşme riski olmasın diye yere sıfır montessori yatak yaptırıyorum sonrasında odasını ayıracağız. Yan odamız zaten kapısı kapalı olacak telsiz ve kamera var. Merak ettiğim gece veya sabah çok erken uyandığında kapıya gelip vurur mu? Ya da odasında yerde tekrar uyuya kalır mı gibi sorular var aklımda. Sizlerde durum nasıl?