zeynepkanat ben bebekken bir dönem böyle bişey olmuş bana da , bir anda olmuş. Gülerken , ağlarken bir anda kaskatı kesilip morariyormusum. Ellerimi falan babam,amcalarım açamıyormus o kadar kuvvetli kasılmalar yani. Doktor doktor gezmiş bizimkiler ama her şey sizinki gibi temiz çıkmış. En son bizim köyde bir hoca var ona götürelim demişler, o günden sonra iyi olmusum. Nazar demiş hoca