@1Annevekizi benim çektiklerim olmadı (ne çektin be Selahattin )en azından beni çeken olmuş ay ne sevindim 😂hadi tanışalım o zaman yolun yarısında bir bayanım bir özel birde 5.5 aylık kızım var istanbuldan katılıyorum sana başarılar diliyorum 😍seni de tanıyalım