Zzeynepasell
Evet yakınız otogarı biliyor musunuz oraya yakın 😊
Alışma sürecinde zorluyor sonra her şey rayına oturuyor
Tabi zaman zaman çok zorlandığınız dönemler olacak
Mesela şuan ben aşırı zorlanıyorum 2 yaş sendromu çok zormuş
Gerçi bizimki doğdu doğalı aşırı zor çocuk