Herkese iyi akşamlar. Neredeyse 1 haftadır karnıma ağrılar giriyor. 2 gündür de adetim gecikti. Ha oldum ha olacam sanıyorum bi türlü adet olamıyorum. Göğüslerimde çok fazla ağrıyor. Acaba hamilemizin diyorum ama bu kadar şancı normal mi bilemedim ki. Günüm geciksin diye bekledim. Yarın yapicam testi ama şu karin ağrısı dayanılmayacak gibi birden sancı giriyor korkutuyor. Bunun gibi yaşayan var mi acaba?