Aaaa1864 Anneler benim çocuğum 6 aylık oldu markette gördüm gece maması diye bir şey varmış ek gıdaya başladık tadımlarla gece maması denen şey biberonla mı kaşıkla mı hangisini tavsiye edersiniz normal mamadan devam mı edelim yoksa gece maması mı alalım
Aaaa1864 Berilsmom13 4 ay itibari ile yazıyor ama muhallebi gibi galiba bende emin olamadım cidden bu bisküvi tarzı mamaları ne zaman almalıyım sizce
Berilsmom13 Aaaa1864 yani şöyle diyim bence çokta gerekli değil. Uyumadan önce normal mama içsin uyusun bir süre sonrada gece uyumadan mesela yoğurt verin içine meyve doğrayıp minik minik veya rendeleyip yulaf ekleyin mesela çeşitlendirin