Kızlar oğlum 4 ay 10 günlük ben grip olmuştum ne kadar dikkat etsem sanırım oğluma da geçti. Günde 5-6 defa 2 kere kesik kesik öksürüp hapşuruyor. Sanki burnu tıkalı gibi de hırıltısı var acaba grip mi oldu? Calpol versem iyi gelir mi ki. Burnunu sürekli temizliyorum serum fizyolojik ile çok bi şey çıkmıyor ama hırıltı geçmiyor. Yarın bi sağlık ocağına götüreceğim bu 15 gün muhabbetinden randevu alamıyorum doktora da bi öneriniz var mı acaba