Duru07 Kızlar doğumuma az kaldı kardeşi doğduğunda kızım tam 3 yaşında olacak sizce 3 yaş nasıl ? Birde kızımın uyku saati geldiğinde ayakta sallanarak uyuyor ksrdeşi huysuzlanırsa yada kızıma yemek yedireceğimde küçük olan durmazsa nasıl yönetirim bu gibi konuları
Mrvtlg Duru07 benim kızımda 3 yaşında bebeğim henüz 2 aylık , küçük henüz emip uyuyor o yüzden daha zorluk yaşamadım gazlı bir bebekte değil çok ağlamaz , ablası da çok seviyor kıskançlık yapmıyor büyüdükçe nasıl olur bilemiyorum
ikilibebe Duru07 kızım 24 aylık ıkıncı kızım 3.5 aylık .İlk zamanlar zaten cogunlukla bebek olan uykuda oldugu ıcın onu salondakı sallanan besıgınde bırakıp uyku saatınde buyugu odasında uyuttum .Sonralarıda küçük 19.00da aksam uykusuna gecıyordu buyuk 21.00de buyuzden de sıkıntı olmadı .Ama artık küçük aşırı sese duyarlı ve büyük olan baska odada benı beklemek ıstemıyor anlatsamda sessız olması gerektıgını anlamıyor ama sız avantajlısınız 3yaş bunu rahat anlar ama yapmak ıstermı bılemem 😂 buyuzden cok zorlandıgım ve cınnet gecırdıgım oldu carsaf hışırtısına kalkan bi bebek artı cıglıklarla sımararak oynayan ıkı yas bebesı 2 kayınvalıdem yakın esımın 3-11vardıyasında kayınvalıdem gelıyor 19.00dan 22.00ye kadar bana yardımcı oluyor eger esım 23.00-07-00 yada 7-15vardiyasındaysa zaten eşimle bölüşüyoruz küçügü ben uyutuyorum büyüğü o .Fakat yemek konusu muamma .Sabahları genelde bebegın ılk uyku saatıne denk geldıgı ıcın kızımı yedırebılıyorum ama aksam esım yoksa kucak ıstemezse 10dk da halledıyorum eger kucak ısterse ve kızımın yemegı zor yedıgı bı aksamsa mecbur besıkte 10-15dk aglıyor ama kolay yedırebıldıgım yemek ıse küçüğü tek koluma alıyorum dıger kolumlada kızımı yedırıyorum hayat bu döngü ve dengede gıdıyor 😂 yazdıklarıma bakınca annelık sanat bilim fizik psikoloji her türlü dalla iç içe 😂
ikilibebe Duru07 sadecee küçük emzik almıyor o cok buyuk dezavantaj emzik alsa aslında daha az aglayacak daha rahat uykuya devam edecek ama kısmetımde yokmus ılk kzıım iyisi kötüsüyle uyku yemek duzen guzel ve kısmen rahat buyuttum zorlukları olsada ama ıkıncı eve felaket gıbı geldı ılkın tam zıttı ıkıncı anneliğim ilk annelık gıbı yasıyorum 😂
As01 3 yasına 1 ay sonra girecek oğlum ve 48 günlük ikizlerim var bi şekilde bakılıyor o güç hepimizde var. Onların bi bakışı,kokusu,konuşması güç veriyor sanki Allah bütün annelere yardım etsin inşallah
Duru07 As01 mesela büyük uyuyacak küçükler huzursuzluk yapıyor nasıl uyutuyorsunuz yada büyük yemek yiyecek ama küçükler kucak istiyor bu arada Allah bağışlasın
As01 Duru07 büyükle ilgilenmem gerektiğinde huzysuzlanırlarsa emziklerini veriyorum ya da kucağımda sakinleştiriyorum oğlumla ilgilenirken ee tabi büyük olan biraz daha beklemek zorunda kaldığı zamanlar oluyor ama bi şekilde hepsinin ihtiyaçlarını hallediliyor r
Deniiz Büyük kızım 4 yaşına girecek küçük kızım 6. Ayına. Büyük olan bazen ayakta sallanmak istiyor küçük uyanıksa kucağıma alıyorum diğerinide ayağıma yatırıp sallıyorum. Ev tipi pusetler var onlar hayat kurtarıyor işim olunca küçüğü ona koyuyorum. Orada oyuncak falan oyalanıyor büyük kızım da yemeğini kendi yiyor zaten. Başta korkutucu geliyor yapamazmışsın gibi ama düzene giriyor.
Hayat123456789 Duru07 büyük 14 küçük 53 günlük büyüğe yemeğini yedirirken küçük uyanır bı yerden emzirirken diğer yerden büyüğe yemeğini yediririm
ikibebebiranne_ Duru07 6 buçuk ay önce doğum yaptım oğlum da 4 yaşında şuan ve aralarında tam 3bucuk yaş var mesela oğlumu tuvaltee getirmem gerekiyor bırakıyordum koltuga yatağa vs. Mizirdaniyo ağlayacak bebek dediğin agliyodu hemen bitiriyorduk işimizi kızımı uyutacagim zman falan ise oğlumu yarım saat falan bekletiyordum yemek kahvaltı falan için uyutup gidip ona yemek hazırlamakla ilgileniyordum gece biraz sıkıntı oluyordu birini uyuturken biri uyanıyordu oğlumu ayrı yatağa alistirmaya çalışıyordum kızım ağlayınca besigjne gidiyordum arkamdan oğlum geliyordu ve halen de öyle 3 kez oğluma 3 kez kizima gittiğim oluyor biraz zorluyor ama halloluyor ya çok şükür Allah yardım ediyor Rabb’im dağına göre duman veriyor 🤲