Selam hanımlar 14 aylık ikizlerimde bir yerini yadırgama huyu başladıki bitmiyor.
Evde kendi beşiklerine koyduğumda uyuyan çocuklarım başka bir yere gittiğimizde burnumdan getiriyor.
Annemler onlara kalmaya gittimizde rahat etsinler diye 2 tane park yatak aldılar. Ama gelin görün ki bizimkiler uyku saatleri geldiği zaman kıyameti kopartıyorlar. Bu durumu nasıl aşabilirim tavsiyeleriniz varmıdır acaba?
Bugün annemlere gidicem kalmaya kara kara düşünüyorum