Merhaba. Sayılı gün çabuk geçermiş, geçti. Haftaya iş başı yapıyorum, bebeğim 19 aylık. Babaannesi bakacak ama ayrilacagim icin kizimdan fenalardayim. Her gun agliyorum nasil alisacagiz diye… tecrubeli anneler, yoluna kisa zamanda giriyor mu her sey???