seda_asan1 ben bundan 2 ay öncesinde 1200 lira kapora vererek bir işlem satın aldım sonrasında randevuma bir kaç gün kala babaannemin vefat haberini aldık ve memleketime gitmek durumunda kaldım günü gelmeden önce arayıp ben durumumu belirterek paramı geri iade edilmesini talep ettim bunun uzunerine asla parayı vermeyeceklerini para iadelerinin olmadığını 1200 liralık ürün satın almamı söylediler bende böyle bisey yapmiycagimi ve paramı istediğimi söyledim muhasebeye yonlendirdiler kadına dakikalarca dil dökmeme rağmen kesinlikle kabul etmedi ertesi gün tekrar aradım yine 44 dakikalık 1 saatlik konuşmanın ardından iban atın yollayalım dediler attım ertesi gün düşer hesaba dediler o hafta geçti diğer hafta geçti tabi ben iki güne arıyorum yok inan yanlış efendim yok parayı attık ama tekrar bize iade olmuş efendim attık ama hafta sonu girdi pazartesi yatar efendim 2 ay boyunca bu şekilde oyalandim en son bunlara kocaman bir yazı yazdım demek ki çıkan duyduğumuz bütün haberler doğru siz. Böyle böyle bir yerlere geliyorsunuz tüm yakın çevreme ve yapabileceğim şikayet edebileceğim bütün her yere sizi şikayet edicem diyince çok değil 10 dakika içinde paramı yatırdılar özürler lütfen kusura bakmayın bizde uğraşıyoruz bilmem ne dedim aylardır her gün gonderiyordunuz iban yanlış dediniz nasıl da açılıyormuş ama dedim inanın hiç gerek yok insanız ne olacağı belli olmuyor iptal etmeye kalsanız böyle aylarca uğraşıyorsununuz yada o parayı vermiyorlar