Merhabalar 22. Ayına kadar emerek uyuyan bi bebeğim vardı memeden kestim artık desteksiz uyutuyorum . Sallamayı kabul etmiyor biberon emzik vs hiç kullanmadık bu zamana kadar . Yatağına yatırıp başında bekliyorum ninniler söylüyorum uykuya genelde 30-60 dakikada dalıyor bu normal mi? Tüm rutinlerimizi uyguluyorum saatinde getiriyorum ama ne yapmam lazım daha kısa sürede dalması için? Yoksa zamanla alışır mı sizce ? Aynı durumu yaşayan var mı