Merhaba oğlum 2.5 yaşında 2 gün öncesinden ateşlendi 41.5 dereceye kadar çıktı. Bacağı kızardı. Sabah baktığımda ağzının içinde beyazlıklar vardı. Bugünde dudak içinde ve dilinin üstünde kocaman var. Geçen sene el ayak ağız hastalığı geçirmişti bunda suanda sadece ağzında var. Ağrısı çok su bile içemiyor😔 bir yudum alınca ağlıyor normalde de 5 dk da bi ağlıyor. Ağrı kesici için parol şurup verdim ağzındaki yaralar içinde aftoral sprey sıkıyorum ama çok ağrısı var ağrıları için ne yapabilirim😔