Kızım 4 aylık. Tam bir ay önce meme reddi başladı. Uykuya dalma sırasında emzirmeye başladım kandıra kandıra. Ama şimdi buna alıştı sanırım. Uyanıkken emmek istemiyor ne yapacağımı şaşırdım. Aç olduğunu biliyorum eminim ama istemiyor. Emziği gayet güzel emiyor ama göğsümü verdiğim an ağlamaya başlıyor. Hatta koluma alıp emme pozisyonu aldığı an ağlamaya başlıyor 😔 başına gelen var mı Allah aşkına tavsiyesi olan? Emzirme danışmanlığı aldım Salı gününe randevumuz var ama o zamana kadar nasıl dayanıcaz bilmiyorum 😔