Arkadaşlar selam şimdi ben ilk oğlumu 18 ay emzirdim. İlk 3 ay 2 meme sonrasında sol memeden süt gelmedi kalan 15 ay tek meme sağ emzirdim. 2 sene sonra 2. Oğlum oldu 10 gün yoğun bakım sürecindeyken süt sağarken falan sol memeden de süt geldi o da okey. Sonra yoğun bakımdan çıktı eve geldi ben o süreçte hırpalandım stres üzüntü sütüm yetmediği için hem anne sütü hem mama verdim. Şuan 4 aylık 2.oğlum sol memeyi oda aynı şekilde 43 günden sonra emmedi süt gelmedi diye düşündüm. Şu 3 gündür sol meme de ağrı var. Yani nasıl desem acaba süt falan birikti o yüzden mi oldu bilmiyorum. YouTube da meme kitlesi muayeneydin baktım ama elime bi kitle bişi gelmedi gibi hissetim. Eşim gelince ona da baktırıcam. Yani böyle bi ağrı çeken oldu mu süreç nasıldı ? Ya da meme kanseri teşhisi nasıl koyuldu? Ve kirle nin iyi huylusu kötü huylusu falan bi bilen varsa söylerse sevinirim ❤️💐🙏