sclnrt Canım anneler kaçıncı ayda bebeklerimizi besledikten sonra sırtına vurup gaz çıkarmayı bırakıyoruz 😂
aybars_mom sclnrt 4 ay 18 günlük oğlum. Emdikten sonra bir kez deniyorum çıkarsa çıkar çıkmazsa bırakıyorum. Yaklaşık bir aydır böyle yapıyorum. Çünkü hareketleri arttı kendi kendine dönüyor o şekilde de gazı çıkıyo