Anneler kızıma 1. Yaş doğum günü yapmak istiyorum, organizasyon tutarak. Önce kendi düşüncemi söylemek istiyorum sonra sizlerden öneri almak istiyorum. Kızım büyüdükten sonra kendisi hangi çizgi film karakterini isterse o şekilde yapacağımdan dolayı 1. Yaş gününde ki konseptini ya papatya yada kelebek konsepti yapmayı düşündüm. Peki sizde başka nasıl bir konsept olabilir? 🩷🌸