Bende kızım 5 aylıkken hamile kaldım hemde korunurken 😂😂 Şuan kızım 7 aylık diğeri 2 aylık oldu yeni nasıl olcak bilmiyorum sezeryann doğum yaptım doktorum çok riskli diyor kanama vs bi yandan korkuyorum ya doğumda bişey olursa bana diye ama aldırmak da istemiyorum vicdanım el vermiyor 😔😔