Biz 4 ayinda başladık kızım şu an 6 ay 2 haftalık ve bildiğiniz küçük parçaları emerek eritip yuta biliyor püre vereceksem çatalla eziyorum veya çorbada ekmeği çok çok minik yapıyorum. Başta kızımda çok öğürürdü o an vermezdim sonra verirdim bide başta hep maması ile karıştırıp verdim bizimde alerjik bi bünyesi var ama hemen belli ediyor açıkçası 3 gün kuralına çokta uymuyorum zor oluyir ama ilk verdiğimizde baya pürüzsüz bir şekilde oluyordu zaten hazır hipp alıyordum