1991_1990 Sezeryan ameliyat oldum bugun 25. Gün ama ameliyat yerim ve içerisi ağrıuor çok şiddetli değil ama ağrım oluyor sizde de bu durumu yaşayan var mı ??
yonca03 1991_1990 ya benim ameliyatim guzel gecti agri falan olmadi ama zaman zaman dikislerin sag tarafi sizliyo
1civcivannesi 1991_1990 benim 3 ay oldu hala arada agriyo hele belim iğnenin vuruldugu yer çok agriyo
Oynakbalina Ben de hiç ağrı olmadi dikiş yerimdede icindede. Sadece biraz adet ağrısı gibi ağrı cekmistim o da cok hafifti. Duştan sonra kuru tutun enfeksiyon kapmasın.Dikkat edin agrimamasi gerek aslinda doktorunuza danışın yinede
1991_1990 1civcivannesi aynen benimde belim çok ağrıyor kaçıncı sezeryan benim iki acaba ondan dolayı mı bilmiyorum Siz doktor gidip sordunuz mu neden böyle olduğunu
1civcivannesi 1991_1990 benim ilk doktora sormadım ama sezeryan olanlardan duydum soğuk deydimi ağrır diyolar
Miray17 1991_1990 ilk 1 hafta ağrım oldu sonrasın da olmamıştı galiba olduysa da ufak sızlamalar şeklindedir