Günler öncesi kızımı vücudunda oluşan kızarıklıklar nedeniyle aile hekimimize götürdüm gıda alerjisi olduğu tahmin ediyordum aynı şekilde söyledi hekim takip etmemiz gerektiğini vs.işte o gece de çok fazla öksürdü burnu akmaya başladı nane limon la geçirdim ama balgam ı kaldı bebeğimde atamıyor birtürlü bazen emerken bile nefes almasını engelliyor yaşayan oldumu neyle geçti 😒İlaç vermek istemiyorum