Merhabalar, bebeğim şu an 2 aylık göbeği düştüğünden beri morluk var. İlk zamanlar geçer diye umursamamıştık ama bir türlü geçmedi. Dün eve misafir gelmişti. Bebeğin altını değiştirirken gördü ve doktora götürmemiz gerektiği söyledi. Aynı durumu yaşayan var mı? Önemli bişey mi yoksa kendiliğinden geçer mi?