Azraada58 Eymeninannesiiiiiiiiii egerki oglum olursa ismini ali koyucam eşimde arın dedi bakalım nasip ama ALİ VE ARIN
deleted20517 Eymeninannesiiiiiiiiii eğer bir oğlum olursa adını Asil Mirza düşünüyorum🖤fikir olur belki☺️
Yuzuklerin_efendisi0 Beyninizikullanmakucretsizdir Benim oğlumun adı Han Bayram, Bayram kp ismi. Normalde sadece Han olsa daha güzel olurdu ☺️
Beyninizikullanmakucretsizdir Yuzuklerin_efendisi0 güzel bir isim Allah bağışlasın 🙂 şu anne baba ismi konulsun diye diretenlerin kurbanı mısın 🥴
Rumeysaden Yuzuklerin_efendisi0 yaa benimde hep hayalimdi oğlum olursa ismini Han koymak herkese söylemiştim herkes Co saçma demişti ama çok güzel bence
Yuzuklerin_efendisi0 Rumeysaden Eşimin adı Hakan ordan türesin istedim. Bana da saçma faşist ismi dediler. Eşimde kp ismiyle olsun deyince kimlikte 2 isim koyduk. İnsanları anlamak zor 😞
kizlarimbenimherseyim Eren olabilir ben hamile iken oğlum olursa ali eren koymayı istiyordm nasipte kiz varmış şimdi 9 aylık oldu bile
Kuzeynepp Eymeninannesiiiiiiiiii oğlumun adi Kuzey. Kuzey ve toprak arasında gidip gelmiştim. Yeğenlerimin adi okyanus arel , bulut aren, atlas çınar . Fikir olur belki.