Zeynepeymen sedosunannesi 5 gün sonra 3 aylık olacaz ve ben hala saat kurup kalkıyorum encpk gece beslenmesnden buyuyorlar cunku sadece anne sütü aksam 12 den sbh 7 ye kadar fln cok uzun sureki ac kalırlar bence
aysetunckilicfirat Ilk 20 gün her 2 saatte bir olacak şekilde alarm kurup emziriyordum sarılığı olmasın diye, şimdi 43 günlük gece 12de emip sonra 3te ve 6da kalkıyor gün içerisinde de 2 saat arayla kalkıyor
Onedroplove sedosunannesi evet gece uyanmak çok zor alışmak lazım kim bilir daha kaç aya kadar geceleri uyanacak şimdi zor olmuyor gündüz uyursa beraber uyuyoruz ama işe başlayınca nasıl olacak nasıl dayanıcam diye düşünmüyor değilim 😊
Karen sedosunannesi hiçbirzamam kaldırmadım kendisi kurulu saat gibi yavaş yavaş süreyi uzattı şimdi 4 aylık gecede birkez kalkıyo ☺️
Karen Emelimsi 2 saatten 3 e çıktı 4 çıktı 5 e çıktı sonra kesintisiz uyumaya başladı şöyle söyleyim akşam 7 8 arası uyuyor 4 gibi uyanıp mama içiyor sonra 7 8 gibi uyanıyor tamamen gündüz 10 dk lık şekerlemeler hariç uyumuyoruz
Melike_koc sedosunannesi bebeğim 25 günlük ilk 10 gün fln ben kaldırdım ama artık kaldırmıyorum gece iki yada üç defa kendisi kalkıyor o şekilde emziriyorum
Aysee1903 Biz nasil uykuyu duzene sokcaz aceba 4 ayligiz geceleri uyanik 12 de uyaniyo 3 e 4 e kadar uyanik kaliyo emzirik yatiriyorum sabah 10 11 gibi uyaniyo
NurR sedosunannesi birinci ayda bıraktım ben uyandırınca istemiyordu zaten boşuna uyandırdığmla kalıyodum acıkınca kendi uyanıyor