Merveankara yani yas olarak ideal bence hamile kaldim dogum derken 4bucuk 5yas olur sizi cok zorlamaz bide benim gorusum bence kardessiz olmaz bi kardes olmasi lazım. Ha ben biraz erken davrandim ve suan cok zorlanıyorum oglum 2yasinda 1aylikta kizim var asiri zor oluyor en azından 1sene daha gec olsaymis dahs iyi olurmus ama bu gunlerde gececek elbet