Elaa4050_ Kızlar iki gün önce kızıma 4 yaş aşısı yapıldı karma aşı ama sağ kolunda hafif şişlik kızarıklık var suda degdirmedim acaba böyle olması normal mi
Sarikuzumalp Elaa4050_ Normal hemşire bize de olabilir demişti. Olmadı ama şişerse eğer buz masajı yapabilirsin demişti.
Elaa4050_ Sarikuzumalp yani ağrı acı yok o yüzden müdahale etmedim tamamdır normal olmasi benim için yeterli teşekkür ederim