Anneolmak93 Hanımlar kan testinde 22.05 çıktı 2 gün geçmiş adetmin ve 10 ekimde birliktelik oldu başka olmadı
AnnaKarenina_ Anneolmak93 5 üzeri hamilelik oluyor diye biliyorum daha yeni herhalde çok düşük çıkmış
ikikereanne_ Gebesiniz degerleriniz guzel katlanirsa kimyasal degildir takip edilmesi lazim 2 gune bir
Anneolmak93 ikikereanne_ 10 e Ysgl26 AnnaKarenina_ Evaninanasi 10 ekimde yaşadık 12 günlük gebelik oldugu içindir ozaman salı günü bakmam lazım tşk ederm bilginiz için
Ceycey001 Anneolmak93 yanlıs anlamayın neyle korundunuz benim esim koeunuyo 7ay 12 günlük bebegim geçen ay adet okdum ilkkez Bebekten once düzensizdi yine aynı mı okur düzene binermi diye korkuyorm ondan soedum
Anneolmak93 Ceycey001 geriçekilme yapıyordu o gece yapmadı kaçtı dedi bende kalktım duşa girdim hemen ama bikereden hemen tutacagı aklıma gelmedi ve yumurtlama tarihimde geçmişti