Kızlar bir haftadır yenidoğan kızımda pişik var ilk incia kullanıyordum sonra hametan /pudra/bepanthol denedim geçmedi en son sudocrem aldım yine gecmıyor derisi çok soyulmus hergun de ılık su ile yıkıyorum Kuruluyorum kremliyorum molfix kullanıyordum değiştireyim mi bezi öneriniz nedir ?🌸