Sizlere birşey danışmak istiyorum Anneler Eşimle bazı sebeplerden yavaş yavaş ayrılma kararı alıyoruz ve benim herhangi bir işim mesleğim yok kendi ayaklarımın üstünde durmam gerekiyor ne yapabilirim nasıl geçimimi sağlayabilirim elimde biraz para var bu parayı nasıl değerlendirebilirim ?