Gokturk_ gizarem tam 1 yaşında bay bay yaptı gel gel yaptı yürüdü ve parmağıyla işaret edip babasıyla kavga ediyor 😀
tultanhanim gizarem kızım 13 aylık ama prematüre bebek hala işaret parmağını kullanmıyor cımbız tutuşu var ama istediği şeyi gel gel yaparak gösteriyor Işığı kuşları vs ben işaret ediyorum ama yok asla yapmıyor hala
Hadianne Gokturk_ 1 yas civarıydı kendi kendine yapmadı önce ben bseyleri işaret ettim bı kaç kere annem bak çiçek ağaç diye dışarda gezdirdim evde lambayı falan gösterdim mesela şu istiyordu anlıyordum ama gösteriyordum su mu mama mi diye öylece işret edip göstermeye başladı çiçek nerde dediğim de gösteriyordu şimdi herşeye işaret ediyor
Aslananne1 Hadianne kaç gün sürdü anlaması işaret parmağını benim oğlum 16 aylik hala göstermiyor bnde sizin gibi yapıyorum ama hala gösterme caabsina girmedi😒
Gokturk_ Hadianne maşallah canım benim .Bende eşimle konuşurken parmağımla bunumu şunumu diyip duruyordum alıştı hemen ☺️
Hadianne Aslananne1 açıkçası çok çok uzun sürmedi 4-5 gün için öğrenmişti. Siz göstermeye devam edin özellikle kitapları falan varsa onlarda hayvanlar şekiller gösterin bildiği hayvanları sorun öyle öyle gösterir inşallah
Hadianne Gokturk_ sizin yorumunuza mi yazmışım kusura bakmayın 😂 soran anneye yazayım derkken yanlış şey etmişim
Aslananne1 Hadianne yani ışığı falan işaret parmağı ile kapatır açar çok kullanıyor işaret parmağını ama bi tek bsii göstermek için kullanmaz ama Bn sürekli gösteriyorum inş.ogenir
Azra41 gizarem 9 veya 10 aylıkken olması gerek ya abim 1,2,3,4,5 diye sayıyordu parmaklarını kucağına alıp oda 1 diye işaret parmağını gösteriyordu o zamanlar şimdi 11 buçuk aylık bişey gördüğü zaman baaaak diye işaret ediyor :)
06elfber06 9 aylıkken işaret parmağını kullanmaya başlamıştı mesela resimde ablası vardı hani abla diyince işaret parmağını resmin üstüne değiyodu