Oyku_0321 Elimde 7 paket 42 li sleepy 2 no bez kaldı stok yaparken biraz fazla yapmışım bebeğim e küçük geliyor artık 3 no ya geçicez almak isteyen olursa satmayı düşünüyorum ciddi alıcılar yazarsa sevinirim 🙂