Bebeğim 6.ayına yeni girdi. Birkaç gündür huzursuz, huyları değişti gibi. Bir gülüyor bir ağlıyor sürekli kucak istiyor beni gördüğü zaman mutlu oluyor kahkahalar atıyor, uyuduğu zaman ağlayarak uyanıyor normalde gündüz de güzel uyuyordu ama birkaç gündür o da düzensizleşti gece de çok zor uyuttuk sebebi atak mıdır acaba anlamadım ne olabilir