yagizcinarsmom Bebeğim her emdikten sonra nerdeyse emdiğinin tamamını kusuyor ya öyle böyle değil sanki midesinde ne var ne yok boşaltıyor gibi acaba bi sorun mu var neden bu kadar kusuyor üstten gaz çıkarırken bile birden kusuyor
dilanarsademir yagizcinarsmom bwnimkide rahatsız oluyir ne yapacam bmiyirum reflü var şurup kullaniyirum ama hiç gecmiyor😥
Hilalavccc Bebeğini emzirirken 45 derecelik açıyla emzir canım yani dümdüz tutma başı yukarıda ayakları daha aşağıda olsun
Drn-ml-srf Benim kızımın da öyle oluyor du her emdiğini geri çıkartıyor du herkes bana sütün yaradığını ve iyi olduğunu söylüyor du zamanla oda geçiyor .Peynir keşi gibi çıkarırsa o zaman iyi olmuyor .