Arkadaşlar İyi akşamlar. 5 buçuk aylık kızım var 15 gündür tadım yaptırıyorum. Çok aukur şu anlık hicbirseye alerjisi olmadi. Bugün bu arı markanın gece pirinç ununu aldık. Onunla birşeyler hazırlamak istiyorum. Özellikle gece yatmadan bunu vermek istedim çünkü gece devamlı emmek için uyanıyor. Siz kullandınız mı? Önerir misiniz? Tarifleriniz var mı ?