Northstar28 aynı şeyi bende yaşıyorum postu ben mi açtım dedim 😂 bebeğimin kilo alımı iyi çişli bez sayısı iyi sürekli elini emiyor gazını çıkartmak için omzuma koyuyorum omzumu emiyor emzik tutmuyor aranırken meme veriyorum bazen almıyor ağlıyor uykuları eskiden daha uzundu şimdi saat başı kalkıyor benim de maalesef sizin gibi annem doymuyor mama verelim senin sütün yok mama verelim diyen bir insan doğurduğumdan beri her gün bunu söyledi bana sütüm kesilirse kendisinin yüzünden olacak en son dayanamayıp dün mama aldım verdim 30cc bile içmedi herhalde bu aralar bize ihtiyaçları var artık öyle düşünmeye başladım