karahann benim bebeğimde de oldu doktor damla verdi daha beter oldu sizinkinden bile kötü oldu iki gözü birden hem de.. kendi sütümü sağıp onunla temizledim sürekli çok iyi geldi. Hatta doktora da söyledim sonrasında boyle yaptığımı, anne sütünün antibakteriyel özelliği var iyi yapmışsın dedi. Ve YouTube bakın göz kanalı tıkanıklığı açma masajı diye, onu yapın gün içinde bol bol