Bebelac kullanıyorduk çok gaz yapıyordu çıkardığı halde coktu
Aptamil de gaz yapıyor diyenler var yengem kullanıyordu gayet memnundu
Ayrıca balık yağı var galiba içinde zeka gekisimine de katkı da bulunur diye düşündüm
350 gr aldım memnun kalırsak burdan devam
Sma hip düşündüm ama yorumlar pek iç açıcı değildi
Bu bebekten bebeğe değiştiğinin farkındayım
Umarin yavruma en iyi mamayi bulurum