Arkadaşlar hamileyken bende küçük bir hemoroid olmuştu kabız olduğumda kanadığı vs oldu ama geçmişti gayet normaldi şimdiye kadar 9 ay oldu doğum yapalı. 1 haftadır inanılmaz bir ayıptır söylemesi kaşıntı ve ağrı var çok rahatsızım yani napıcam bilmiyorum, jinekoloğa rahat rahat gitmeme rağmen bunun için doktora gitmeye assiri utanıyorum